vertrouwen wekken vanaf het eerste moment
Je maakt je site zodat anderen je weten te bereiken.
In korte tijd moet je het vertrouwen van je potentiële klanten weten te winnen.
Dit gebeurt door inhoudelijk duidelijk te maken wat je doet, waarbij je je onderscheidt van anderen (propositie).
Bezoekers zijn dol op lijstjes met opsommingen van pluspunten en voordelen.
Je werkzaamheden en ervaringen bij eerdere opdrachtgevers geven je potentiële klanten vertrouwen. Schrijf erover.
Ze waarderen autoriteit: ben je gecertificeerd, welke kwaliteitseisen stel je aan je bedrijf.
Publiceer een uitspraak van je referenties over je werkzaamheden voor hen.
Klant Referenties
“…Daarbij heeft hij uitstekende kwaliteiten op het gebied van projectmatig werken.
Emil zoekt altijd naar het best haalbare resultaat binnen de gegeven tijd en budget.
Hij straalt vertrouwen uit, mede door zijn jarenlange ervaring, en draagt zo bij aan een prettige werksfeer.”
Annemieke Peeters, Senior Onderwijskundig consultant, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
“…Ik ben als klant niet alleen tevreden over het resultaat – waarop ik ook van anderen lovende reacties krijg –
maar ook over het proces van samenwerken.
Op een resultaatgerichte en toch ontspannen wijze zochten we samen, dachten na,
wisselden beelden uit net zolang tot we er beide tevreden over waren.”
Antoinette Meys
Vermeld je klanten, verwijs naar hen. Gebruik hun beeldmerk (logo’s).
klanten
Psychotherapie Praktijk Elise Willems
Environmental Services & Support (ESS)
Zorg dat er een duidelijke Call to Action op iedere pagina te vinden is.
Krijg je op deze site ideeën hoe je het zelf zou willen aanpakken?
Neem gerust contact op dan gaan we er in een oriënterend gesprek even voor zitten. Geheel vrijblijvend.
Emil Roes
06 40486049